angelina 12/8-10

Hejsan!

Nu kommer Film och Bilder från i dag när jag hoppade Bella fösta gången hemma hos mig!
När jag provred henne så vägrade hon helatiden osv... hon litade inte på mig tillräkligt. Men nu hoppar hon jättefint!
Hon dyker ganska mke när hon gör det men det är en bra början!

Idag skrittade jag och Bella själva iväg från gården. Hon tvekande inte ens! Jag är hur stolt som hellst! min gumma är super duktig! När vi kom på ridbanan var Pedro & Adelina redan där. Och Amanda som fotade och Olivia som filmade. Vi red inte fram så länge för min ponny har ingen kodition men den ska bli bättre nu under vintern! Först gick vi över bommar och dom va lite läskiga fösta gången. sen så fortsatte vi men det kanske bara 3 ggr?
Jag red aldrig kavaletti det skulle bli för mycket för henne så det var bara bommar på marken.

Sen hoppade jag. Hon var sjukt duktig. Hon tvekade men vägra gjorde hon inte iaf! det gick 100000ggr bättre än på provridningen!. Hon dyker väldigt mycket men det blir nog bättre sen ! och hon är väldigt tittig. Men hon är ju inte så mycket riden än! :) Hon orkade nästan inte i slutet och då slog hon i men hon rev inte :) Vi hoppade 60 cm som högst!
Jag är galet stolt över min lilla Flicka!♥♥♥♥






Farliga saker !!!:O











Det var dom:D

Vanillin red jag ut på det gick superbra hon var jättepigg i dag :) hon blev också rädd för 2 älgar :O! men vi vände hem och allt gick bra. jag strechade henne efter och pussade lite på henne sen släppte jag ut dom på betet.

Filmen kommer senare på Bella det laggar just nu :(!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0