angelina 11/8-10

juste äte så nu passar jag på att göra ett inlägg :D!
Idag fotade jag amanda när hon red dressyr/ hoppade lite. Blev fina bilder iaf superbra ljus osv. Amanda ska lägg in bilderna sen.

Amanda red Vannis i dag :) och jag red Bella. Vi for ut på en skritt sväng. Det tog typ 50 min. Det var väldigt varmt så ponnyerna var inte så extremt pigga. Bella var ganska tittig och mycket farligasaker finns över allt. Så hon eggade även upp Vannis så det blev lite spänning ibland. Men det gick bra och Bella sköte sig bra endå!♥

I morgon ska mina ponnyer ha markarbete. Vannis ska bara ha bommar. Men Bella ska ha Kavaletti/ ett skutt. :D!
hihi blir väll kanske ett skutt på 40? aja vi får se hur hon känns :)!


mina älsklingar♥



Kram angelina


Kommentarer
Postat av: Maja

du måste prova rida bea barbacka:]

2010-08-11 @ 18:40:25
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0