amanda 9/8-10

HEMMA IGEEEEN!
Nu är jag hemma från sundsvall igen, blev inte alls så mycket med mig hem som jag trott, men det är kanske bättre det? då har jag kvar mera pengar iallafall, hahha eller hur?=D
Blev iallafall massor med affärer, som tex ikea och hööks, och massa andra småaffärer, sen gjode vi annat också.
Köpte lite på hööks, men bara två grejjer. Ett remont och ett pannband! (bilder kommer) Längtar att prova remontet på gia, då jag aldrig prövat det på henne. Sen köpte jag två t-shirts att rida i, men inte på hööks de var nån annan affär. En orange som kommer bli supersnygg till min oranga tattini huva och snart kommer väll schabraket också hoppas jag:D Och sen köpte jag även en ursöt ljusrosa:$
Bilder på grejjerna kommer imorgon, och då ska jag även ut och rida miiin powniiii:*


Jag och Mickey, ridskolans superhärliga c-ponny som jag red mycket i vinter medans gia var skadad, saknar plutten riktigt mycket faktiskt:$

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur är det med Gia nu ? Kommer ni igång så ni får tävla någonting i sommar ?

2010-08-10 @ 11:47:56
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0