amanda 6/8-10

Uppdateringen är inte på topp känner jag;) men det var väll de de inte skulle vara heller, hahah.
Ska strax ut med gia en sväng, blir skogen sen kavaletti på banan. Sen kommer hon få vila lördag-söndag-måndag för vi drar till sundsvall med familjen:)
Så kommer inte heller uppdatera dem dagarna. Vi kommer fara på hööks och ikea och annat sånt! (Y) tummen upp för det! haha inte för om jag vet om jag vill köpa något, vet inte riktigt vad jag vill ha:$ men vi får väll se om jag kommer med något!
Ha det bra så länge, !:)


Kommentarer
Postat av: Loella

Postat av: Frida :)

fin bild, med en fin häst och ryttare :)

2010-08-09 @ 19:09:45
URL: http://friiidafranssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0