amanda 2/8-10

Nu börjar vi blogga igen lite smått, de vill säga när vi känner för det:) Kommer kanske inte bli inlägg varje dag, men det lär väll bli mera sen när vi kommer igång ännu mera.
Lite mera saker har börjat ändra sig för min del.. Både bättre och sämre men det börjar gå åt rätt spår iallafall.
En anledning att jag slutatde var att gia hade börjat kännas ojämn igen, inte riktigt halt men kanske en början.. vem vet. Så jag har fått hur jag ska göra från kliniken. Jag ska rida kavaletti och i skogen i några veckor varje dag framöver, och skogen så mernar jag inne i skogen, mossa och kvistar och sånt, så hon kommer få lyfta benen ordentligt! Antingen kommer hon enligt kliniken bli sämre eller bättre, och jag tycker faktiskt hon har börjat springa bättre! :D Så vi får hoppas på det bäst!
Sen är den en jobbig sak som kommer hända, men det tar vi senare.. och kanske en bättre sak(?) men det säger jag inte heller något om *hihihihi*
Har iallafall blivit fotad en dag, så här kommer lite bilder.
fofo: angelinasvanlillin.blogg.se






Kommentarer
Postat av: Anette Öhlin

Gud vad fina ni är i röd utrustning! :D

2010-08-04 @ 19:18:48
URL: http://anetteohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0