amanda 27/8-10

Idag red jag Gia på ridhuset, red först på stora utebanan, då red jag fram i lite dressyr och hon gick superfint! Till och med o galoppen, fina ponny (L)
Sen så red jag lite över bommar, både med normalt steglängt och även lite lägre. Men sen så började lektionerna och då skulle dom vara på den banan så då red vi i magnegen istället, där red jag igenom LC:1 programmet och hon var jättefin, sen så la jag ner henne lite barbacka =D
Adelina följde och red Pedro, och efter så duschade vi honom och sen for vi hem.

Halv 8 ungifär for jag till Angelina och vi skulle ut och rida, jag red vannis! :)
Så galopperade vi upp för en backe och kom in på sjövägen i skogen, och vad tror ni stod där??? JOOOO EN BJÖÖÖRN!!!
Själv märkte den jag inte, utan bara angelina, tror inte ens ponnyerna märkte den! Så angelina vände i full fart och vannis följde ju efter och jag trodde hon drev, men nej sen förstod jag att det verkligen var en björn!
Som tur gick allt bra, men blev iallafall spännande, men kul!:$
Angelina får väll berätta lite mera sen:]


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHA, roligt att du trodde det var på skojj ;);)

vart inte vannis helt galen?? :)

2010-08-28 @ 10:36:15
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0