amanda 24/8-10

Bloggens uppdatering sjunker som bara den! och statistiken också:( men det är väll skolan som gör det!
Så ni som tittar in i bloggen kan ju vara snälla och kommentera så blir det inte lika dött iallafall:D

Idag red jag först lite på ridbanan men det gick inte så bra för vi hämtat nytt underlag och ingen har riktigt slätat ut det ordentligt så det är typ knölar på banan osv:S så då red jag på en volt på gården och då gick hon superfint ponnnyn min♥
Sen så red jag runt lägdorna ganska lugnt, bara skritt och lite trav:)

Imorgon så blir det iallafall hoppspecialen, hoppas verkligen det kommer gå bra:)



Kommentarer
Postat av: Loella

Hon e verkligen fin :) Lycka till imorrn!

2010-08-24 @ 22:14:43
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0