amanda 20/8-10

Kom just in och såg våran nya header som angelina har gjort, ursöt blev den! i love pink :$

Har varit i stallet tre timmar nu, och vet inte hur tiden kunnat rinna iväg så fort då jag inte gjort mer än att rida!?
tror tiden gick så fort då jag pysslade om henne ovanligt länge? både före och efter.
Som vanligt var bebisgia finfin! eller i början känndes hon lite stel och osammarbets villig, men sen gick det super, tror hon tyckte det blev lite jobbigt eftersom jag hade 6 st kavaletti på rad och i början hoppade studs över två och två. hahah, men sen fick hon koll på takten och sina ben så då gick det super!
Sen skrittade jag av henne i skogen en liten runda. ridpasset blev ca 50-55 minuter.
Efter fick hon lite kraft och stretchade jag henne ordentligt på alla fyra benen. Klippte även hennes svans lite och toppade lite på manen då den var jättenött i topparna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

i drängsmark,

skaru me?:D<3

2010-08-20 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0