amanda 19/8-10

Dålig uppdatering idag! men har helt enkelt inte haft tid.
Jag red tidigt idag, och blev inte som planerat.. typiskt mig, men jag klättrade iallafall i backen, dock blev det inga kavaletti utan lite i skogen i stället. Jag prövade även att öka galoppen på en lägda, för första gången sen skadan och måste erkänna oj vad det gick undan! Nu kanske hon har lite mindre engeri tills imorgon?;)
Jag funderar på att rida henne hela veckan ut så får hon vila på måndag då skolan börjar om, men det beror på för jag funderar även på att ha med henne på hoppspec nästa onsdag, och isåfall ska hon nog få vila lördag istället.. Aja, ska inte lova något, vi får väll se:)


En bild på mig & Hampus från igår på hoppspecialen!
hahah större häst kan jag nog inte ha...

Kommentarer
Postat av: ebba

såg på rsskvallers sida att du ville köpa ett rosa scapa schabrak :) är det ett sånt som jag har spm du är ute efter?

2010-08-19 @ 21:57:01
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0