amanda 17/8-10

Blev ju som sakt hoppning för mig på kdrf.
Gick faktiskt ganska bra, är nöjd iallafall.
Hoppade 5,5 och några enstaka andra hinder, vanliga räcken. De låg på ca 50-60 cm, men sedan i slutet hoppade jag ett räcke på 70 cm 3 gånger. :)
I början var hon finast, sedan taggade hon till en aning för mycket, men dock har hon inte hoppat så länge än så hon tycker väll det är så kul så jag förstår henne. Men sista språnget på 70 blev riktigt bra så då gav jag mig.
Vissa språng kom hon lite för nära, men jag försökte hålla kvar henne heldre lite sent än för tidigt för då går det för fort, men vi får jobba med att hoppa av rätt.

foto: angelina öhlin, ponnyryttares.blogg.se











FILM KOMMER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0