amanda 16/8-10

Hej.
Red som sakt på banan idag, blev först lite dressyr. Red tex igenom LC:1 programmet. Gick superbra tills första galoppen, eller första gick också jättebra men efteråt blev det alldeles springit och andra galoppen också, men vi får träna:) Har faktiskt tänkt på att debuta i våran lokala dressyrtävling som är i september. Men kommer som sakt bara vara med för träning!
Sen så red jag lite bommar och det gick också kanon.
Imorgon åker jag nog in och hoppar på ridhuset, funderar på bana igen av något slag, annars blir det nog studs eller 5,1/2.
Sen så har jag varit hos angelina och fotat när hon ridit sina ponnyer, hon skriver nog senare med bilder osv, så ni får hålla utkik :D

Tänkte också säga att jag heter amanda-sl på @BDB!


vackra ponni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0