amanda 15/8-10

Blev som sakt att följa lollo på tävlingen idag :) Och hon har väll berättat det mesta om det så jag tror att jag hoppar över den delen.

Efter tävlingen stannade jag hos angelina, vi åt middag och sedan for vi till skogen med moppen och satt upp små terränghinder i skogen. Sen så drog vi hem till henne igen, tog in pollarna och gjorde dem klar för ridning.
Jag red iallafall vannis och hon bella, och vi hade jättekul! Som jag skrattade åt ponnyn, hahha vannis typ bockade hela tiden med mig, tyckte det var jättekul. Vissa stunder så verkligen gick hon supersnyggt sen helt plötsligt bock.. HAHA:$ sweet pony
Nu har jag bara min ponny kvar att rida, tänkte vi skulle klättra några gånger i backen och sen gå i skogen.
Blir nog ett inlägg senare ikväll då!


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Varse:D

2010-08-15 @ 23:25:09
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0