amanda 14/8-10

värmereckord för i sommar!? jag tror nästan det..
Kom typ precis hem från stan och det är fortfarande lika varmt, sen ikväll ska jag ju till lollo så hinner nog inte rida, och i den här värmen vill jag inte rida i, så gia får vila idag.
Hennes vilodag var egentligen tänkt imorgon eftersom jag är borta, men hinner ju hem till kvällen så då får jag rida då lite senare då det mycket svalare. Så då får hon vila idag istället:)
Nu ska jag iallafall till stallet mocka och fixa kvällsmat till pollarna, hörs kanske ikväll!

En film på mig & gia hösten 09, precis innan skadan!


kram amanda

Kommentarer
Postat av: fanny k

SV: Ja, det är en chihuahua ;)

2010-08-14 @ 17:56:25
URL: http://fannykargede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0