amanda 13/7-10

Blev ju som sakt lite hoppnign för gia idag, och red ganska tidigt så det inte skulle hinna bli så varmt, men varmt blev det endå, även om klockan bara var 9-halv10.
Iallafall så är jag jättenöjd med henne, red först fram på serpentiner och volter med mycket halter osv, sen travade jag över lite bommar som uppvärmning och sedan blev det hoppa några skutt på banan.
Syrran filmade så ska lägga in den, det som kommer på filmen är allt som jag hoppade.
Ni kommer se på filmen att vi inte är i riktigt i topptrimm ännu eller om man säger så, men det var ju jättelänge sen jag hoppade bana med henne så jag tycker hon var jätteduktig:)
I början blev det mycket fel galopp, men jag slarvade en del, sedan gick det bättre!



kram amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0