amanda 12/8-10

Jag ska hoppa imorgon:D wiiiii!
haha men inga riktiga hopp som jag vill hoppa:$ skulle bara vilja åka in till kdrf sätta upp en riktig bana och hoppa!!!! men det blir nog ett tag till innan jag gör det.
Har iallafall ikväll satt upp en liten bana hemma på min ridbana, hindrerna ligger nog mellan 30-50 cm. men längtar endå sjukt mycket, har ju hoppat lite tidigare, men då bara enstaka hinder, nu en liten bana på 4 hinder.
Får se om någon fotar eller så, ska försöka få mamma att filma så kanske de läggs upp här sen :D


här är gia i stubb, tycker hon passar sjukt bra i det!
just nu håller jag ju på spara ut manen, så som hon haft tidigare i sitt liv, manen ner till bogen!
vad tycker ni? passar hon i stubb?:)
själv tycker jag hon ser grövre ut i stubb, och det är det jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0