amanda 11/8-10

Blev som sakt att rida på kdrf idag, gick kanon!
Gia var verkligen jättefin, red serpentiner och volter för det mesta, att få henne slappna av ordentligt.
Då är det galoppen då.. där hon nästan alltid stressar upp sig, men idag gick det jättebra, hon höll sig lugn i ett bra tempo, men det är endå något vi måste fortsätta träna på. Efter galoppen blir det alldeles för springit och otakt, men det är också något vi måste träna mera på, tillslut sitter det nog :)
Blev även att hopp lite, och i dressyrsadel.. dessutom vanligt tränsbett och utan martingal!! Att jag vågade mig på det, men måste säga att jag är förvånad:o för det gick jättebra!
Kanske min nya hoppsadel blir en dressyrsadel, hahah skojja:$
Nä men jag är jättenöjd över pluttttan idag, imorgon blir det skogen igen.
Angelina fotade när jag red idag, är just nu hemma hos henne, så bilderna kommer senare ikväll, så håll utkik och glömm inte att kommentera!

Sen så red jag med angelina, jag red vannis och hon bella=) Blev skritt i skogen och även det gick bra förstås, men bella var typ rädd för allt och det smittas ju såklart av sig lite på vannis:$

min söta ponny för över ett år sedan




kram amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0