amanda 10/8-10

Ikväll har jag varit på ridhuset då det var dressyrkurs för ida. Syrran red Pedro, sen så har jag sett på några andra också. Hur det gick för henne, hon var inte så nöjd men eftersom hon hade både lite feber och jätteförkyld så förstår jag, själv skulle jag aldrig orka rida ett dressyrpass!
Imorgon blir det nog att fara in till ridhuset med gia, ska bli super! Kommer nog rida dressyr men också sätta upp lite hinder! funderar på lite studs och kanske några enstaka hinder som jag kan höja en aning, endå inte högt men kanske 60-70 cm.
Kan lägga in lite bilder på busgia och buspedro i hagen som jag inte visat tidigare, se och njut:$










GANSKA SÖTA VA?:$

Kommentarer
Postat av: katja

haha gulliga hästar=D

2010-08-10 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0